Stole my heart. del 15

previous:
Nial tog min hand och vi gick ut till den lilla dansbanan. Jag hörde musiken innifrån.
- Får jag lov?, sa han och bugade
- Visst, sa jag och nigade.
Vi började dansa vals och allt var så perfekt.
- Du är så vacker Bella, sa han
Jag kände att jag rodnade.
- Du med, sa jag och log.
Han kollade in i mina ögon och sedan möttes våra läppar. Just då i det ögonblicket var allt perfekt.



Vi avslutade kyssen. Det här var klart mitt livs bästa dag.
- Är vi tillsammans nu?, sa jag
- Bara om du vill det, sa han
Jag kysste honom lite lätt på munnen.
- Det tar jag som ett ja, sa han och log och jag flinade

Nialls perspektiv:

Jag tog hennes hand och gick ut till bakgården.
Vi gick ut till den fina lilla dansbanan som låg i mitten och staketen runt om den var klädd i ljusslingor med små lampor i.
- Gud va vackert det är här, sa Bella.
- Ja visst är det, sa jag.
Jag tog hennes hand och gick ut till dansbanan och börja dansa vals. Jag kan inte förstå att jag står här och dansar med en sån vacker tjej som Bella.
- Du är så vacker Bella, sa jag
- Du med, sa hon och det kändes som om mitt hjärta skippa ett slag.
Vi kollade in i varandras ögon och våra läppar möttes. Det kändes som om tiden stannade, att det bara var Bella och jag här.
- Är vi tillsammans nu? sa Bella
- Bara om du vill det, sa jag och log
Hon kysste mig igen.
- Jag tar det som ett ja, sa jag.
-Ska vi gå in? dom ska snart välja balens drottning och kung eller hur man säger det?, Sa Bella.
- Visst, sa jag och tog hennes hand.

Liams perspektiv:

Jag, Zayn och Harry stod och pratade med en drink. Vi hade dansat några gånger med några tjejer.
- Killar kolla Louis, sa Zayn
Harry och jag kollar bort och ser att han kysser en tjej.
- Oo love is in the air, sa jag och vi började skratta.
Vi stod och pratade en stund men det var så sjukt varmt här inne pågrund av alla människor.
- Ska vi gå ut ett tag? det är så varm, sa jag
- Visst, sa Harry och Zayn i kör.
När vi kommit ut så ser vi två stycken stå och dansa på en söt liten dansbana mitt i trädgården. Det var jättefint, det var en massa blommor och ljus överallt.  Vi stod och kollade ett tag på paret som dansade innan Harry sa något.
- Men är inte det Niall och Bella?, sa han
Vi kollade lite mer nogrannare.
- Jo nu när du säger det så ser det ut som dom, sa Zayn.
- Gud va fina dom är tillsammans där ute, sa jag och killarna instämde.
Vi kunde inte sluta kolla på dom, allt var liksom perfekt, Niall vår lilla charmör tänkte jag, han lyckas alltid få till det. Jag och killarna log för oss själv när vi plötsligt ser att dom kysser varandra. Vi tappade nästan hakan alla tre tror jag. Jag skyndade mig att ta upp min mobil och ta ett kort på dom. "klick" yes jag fick det.
- Jahapp då har vi två kärlekspar ikväll då, sa Zayn
- det värkar som det, sa jag och log.
Niall och Bella kom gående mot oss hand i hand. Ja kunde inte låta bli att le för mig själv.
- hej turtulduvor (stavning), sa jag till dom och skrattade.
- Hej på er med, sa Bella.
- Så är ni tillsammans nu eller?, fråga Zayn
- Vi har sett allt så försök inte säga något annat, sa Harry och skrattade.
- Ja det är vi, sa Niall och kollade på henne. Bella log tillbaka på henne

Bellas perspektiv:

Allt var så underbart. Vi skulle precis gå in men Niall tog tag i min hand och kramade om mig och viskade i mitt öra " jag älskar dig Bella" och sedan kysste han mig mjukt på läpparna.
- jag älskar dig med, sa jag och han sken upp i ett stort leende.
När vi kommit in så ställde vi oss bredvid Liam, Harry och Zayn. Det stod en kvinna och en man på en scen lite längre bort och dom skulle även berätta för oss vem av oss som hade blivit balens drottning och Kung.
- och kvällens vinnare är, sa kvinnan
Niall stod och kramade om mig bakifrån och la huvudet på mina axlar.



Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du vara snäll och skriva del 16 ?<3

2012-06-02 @ 19:08:43
Postat av: Svar:

Absolut, tänkte faktiskt börja med det nu :)

2012-06-03 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0