Stole my heart. del 12

previous:
Vi gick bort ifrån dom andra killarna och satte oss i sanden.
- Vad vill du prata med mig om?, sa jag och han såg beskymrad ut.
- Jo jag.. ehm.. jag vet inte hur jag ska säga det här men jag känner att du och jag inte matchar varandra.
- Va?, sa jag med chockad röst och blick.
- Du undrar säkert vem det är som jag har skickat med hela kvällen och det är en tjej som heter Eleanor och hon och jag är barndomskompisar och..
- Du behöver inte säga mer, du vill göra slut ellerhur?, sa jag
- Förlåt Bella men ja, sa han.
Jag reste mig upp jag kände tårarna började komma, jag sprang förbi killarna och raka vägen hem. Jag sprang upp till mitt rum och satte mig i sängen och grät. Visst vi kanske inte var perfekta för varandra men ändå. Jag väcktes ur mina tankar när jag hör någon stå och knacka på min dörr.




-Kom in, sa jag mellan tårarna.
Det var Niall som kom in. Han gick fram till mig och kramade om mig mjukt.
- Vad hände?, sa Niall
- Lo-Lo- Louis gjorde slut med mig, sa jag mellan tårarna
- Va? varför det?, sa jag
- Han sa att vi inte matchar varandra och sedan berättade han vem han hade skickat med hela kvällen och det var en tjej som heter Eleanor och hon var tydligen en barndomskompis till honom, sa jag och jag grät fortfarande.
- Jag vet att det känns jobbigt nu men jag lovar att det blir bättre, sa han och kramade om mig.
- Tack Niall för att du finns här för mig, sa jag
- Det kommer jag alltid att göra Bella, sa han

Louis perspektiv:
Efter att ha sett Bella springa iväg efter att jag berättat hur jag känner så kändes allt så fel men ändå rätt. Jag menar att det känns fel att jag gjort henne ledsen men ändå rätt att jag berättade det för henne, men jag hoppas att hon inte kommer att vara arg på mig.
Jag satt kvar i sanden och kollade ut på havet.
- Vad hände precis?, sa Harry
Jag vände mig om och såg att killarna stod bakom mig, jag vände mig om igen ut mot havet.
- Jag har gjort slut med Bella,sa jag.
- Va?, utbrast alla i kör.
Dom satte sig bredvid mig i sanden.
- Ja jag kände att vi inte matchar varandra riktigt och ja ni förstår och då kände jag mig skyldig att berätta det för henne, sa jag
- Klart du ska berätta för henne hur du tycker och känner men du måste prata med henne, sa Liam
- Jag vet och det ska jag göra också, sa jag.
- Men killar, vart är Niall?, sa jag
- Han prang efter Bella, sa Zayn.
-Aha, sa jag
Varför känner jag mig ledsen för men ändå vet jag att jag gjorde det rätta? Jag antar att jag hade för starka känslor för henne men dom var inte starka nog.

Bellas perspektiv:

Vi satt och pratade länge och det kändes så bra att han var här hos mig.
- Men du kommer väl på balen imorgon va?, Sa Niall
- Jag vet inte, sa jag
- Jo komigen, för min skull, sa han
- Ah okej då, sa jag
- JAAA, skrek Niall och jag skratta åt honom.
Niall och jag blev avbrutna i vårt samtal av att det knackade på dörren.
- Vem kommer nu?, Sa jag tyst



gjorde detta kapitel lite snabbt så det kanske inte blev det bästa.
5+ så kommer jag försöka att slänga upp ett kapitel imorgon

Kommentarer
Postat av: Sara

Snälla mer nu;)

2012-05-08 @ 21:20:06
Postat av: Mimi

meeeer, nuuuuu

2012-05-09 @ 13:42:21
Postat av: Wilma

Mera,Mera,mera,mera!!!

2012-05-09 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0