Stole my heart. del 10

previous:
Nialls perspektiv:
Vi la ett täcke över oss och filmen började.
Bella skrev väl lite då och då och jag log för mig själv, hon va så fin.
Niall sluta tänkte jag för mig själv.
Jag kände att någon tog min hand under täcket och det var Bella. Jag blev varm i hela kroppen. Vafan händer med mig? Hon är Louis tjej så back off.
Börjar jag få känslor för Bella?







Bellas perspektiv:


Jag satt och halvkramade Louis och höll i Nialls hand för jag var så rädd.
jag vände huvudet mot dom andra killarna och dom satt helt fokuserade in i filmen och Niall satt och log för sig själv. Han var värkligen inte som alla andra, han är så snäll och omtänksam men det är ju Louis också men Niall har något speciellt. Bella vafan håller du på med? Det är Louis som har stulit mitt hjärta, eller? Jag vände mig om och började kolla på filmen och jag ser då att eftertexterna börjar rulla.
- JAAAAA äntligen är den slut, skrek jag och killarna hoppade till. Jag kunde inte sluta skratta åt dom.
- Näää den skulle ju ha varit längre, sa Liam
- Jaså du men vetu vad, det tycker inte jag, sa jag.
- Jag kommer seriöst inte orka att sova inatt bara för att jag har kollat på den filmen, sa jag
- Men då kan väl vi sova här inatt då så slipper du vara själv?, Sa Niall
- Jaa visst om ni vill så, sa jag.
- Klart vi vill, sa Louis.
- Det finns extra madrasser där inne, sa jag
Killarna gick och gjorde iordning och jag gick ner med popcornsskålen och drickan men när jag kommit in i köket så ser jag att Niall hade blivit med mig ner. Jag gick och tog mig lite vatten och Niall stod bredvid mig. Jag kollade in i hand ögon och dom var så fina. Sluta Bella jag älskar Louis.
- Så tyckte du filmen va bra?, sa jag bara för att bryta tystnaden.
- Ja den är jättebra men jag gillar alla slags skräckfilmer, sa han
- Synd att inte jag kan säga detsamma.
Vi gick upp igen till dom andra killarna och dom hade lagt madrasserna runt min säng.
- Duktiga ni är, sa jag.
Vi gick och la oss och Louis låg bredvid mig i sängen.
- Godnatt älskling, sa han och kysste mig mjukt.
- Godnatt Lou, sa jag.
- Godnatt grabbar, sa jag till dom.
- godnatt Bella, fick jag till svar.
Inte långt där efter så hade vi alla somnat.

Dagen efter:

Jag kollade på klockan och den visade 09:40 och dom andra sov fortfarande.
Jag gick in på toaletten och bortade tänderna och satte upp håret i en slarvig knut och gick sedan ner till mamma som satt vid bordet.
- Godmorgon gumman, sa hon och pussade mig i pannan.
- Godmorgon, sa jag
- Sover dom andra, sa hon
- Japp det gör dom, sa jag
Jag gick till bänken och tog mig lite te och gick sedan och satte mig igen.
- Bella, martina ringde imorse och Lisas och Lindas begravning är om 5 dagar, sa hon
Jag kände tårarna började komma och nu rann dom ner för kinderna.
- Dom  ska begravas samma dag, sa hon
Jag nickade till svar, jag orkade inte prata så jag gick upp till rummet och satte mig framför datorn och gick in på bilder och tog upp bilden på oss alla tre.
- jag saknar er, sa jag tyst för mig själv och nu storgrät jag.
Killarna hade nu vaknat. Jag ställde mig upp och Louis kramade om mig och det gjorde alla andra också. Jag berättade för dom att Linda och Lisa ska begravas om 5 dagar.
- Sätt er ett tag, sa jag till dom.
Dom satte sig i sängen och jag satt på datastolen och jag grät fortfarande.
- Som ni redan har förstått så betydde Lisa och Linda enormt mycket för mig och dom var stora fans till er killar och dersas högsta önskan var att få träffa er, sa jag.
- var dom?, sa Zayn
- Ja det var dom, sa jag och tog upp en annan bild på datorn när Linda och Lisa stod och höll i en One Direction affich
- Jag skulle vilja fråga er om ni ville följa med oss till sverige och sjunga en sång på deras begravning, sa jag



woohoo kapitel 10 :D
kommentera bra/dåligt

Kommentarer
Postat av: Sara

Braa!!:)

2012-05-01 @ 20:24:24
Postat av: Wilma

Superbra snälla meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! :D

2012-05-01 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0