Stole my heart. del 18

previous:
Jag kände att mina ben skakade men vafan kommer hända egentligen tänkte jag. Aja man lever bara en gång så jag öppnade ögonen och jag möttes av världens finaste utsikt.
- Gud va vackert det är,sa jag och killarna instämde.
- men du är vackrare, sa Niall och jag kände att jag rodnade.
- Nää men du är, sa jag. Vi fick ögon kontakt och jag blev helt knäsvag, dom var så sjukt underbara. Han lutade sig frammåt och kysste mig mjukt på munnen. Den här kyssen var speciell. Det kändes som om tiden stannade till att det bara var jag och han.



Dagen gick snabbt och nu satt vi hemma hos mig på mitt rum i min stora säng och kollade på film. Jag log med huvudet i Nialls knä medans han stryk sin hand genom mitt hår.
- killar, har ni varit hem och packat grejerna ni ska ha med er till sverige imorgon? sa jag.
Dom kollade på varandra innan dom svarade.
- Nää inte än, sa Louis
- Men åk hem och gör det så ska jag också göra det, sa jag.
Niall gav mig en mjuk puss innan dom åkte iväg.  Jag gick in i min walk in closet där min resväska låg. Jag la den på sängen och öppnade den sedan var det bara att börja packa.
Jag tog med mig 3 linnen, ett par leggings, 2 par jeans och en munktröja. När jag gjort det så gick jag in på toaletten och packa ner tandborste och tankräm i min nessesär och sedan tog jag min lilla sminkväska,hår borste, parfym och deodorant sedan var allt klart för imorgon. Jag kollade på klockan som bara visade 21:00. Jag gick ner till vardagsrummet där mamma, pappa och Sofie satt.
- Ska det bli kul att komma hem till sverige igen?, sa pappa
- Det ska bli skönt att komma hem och träffa moster och så men att ta farväl av Linda och Lisa känns inte bra, sa jag och jag kände att mina ögon vattnades.
- Jag förstår gumman, sa mamma och kramade mig.
Jag gick upp på mitt rum och satte mig i sängen och fifflade med min mobil och väntade på att killarna skulle komma tillbaka. Det kändes så skönt att ha dom, man ka prata med dom om allt. Dom var liksom dom 5 bröder som jag aldrig fick, ah okejj då 4. Jag kan ju inte kalla Niall en bror eftersom att vi dejtar.
- And the boys are back, skrek Louis.
- Gud va ni skrämde mig killar, sa jag.
- Ska vi sätta i en ny film?, sa Niall
Killarna instämde och nu stod alla och försökte enas om en film medans Niall kom och satte sig bredvid mig. Han strök mig över håret.
- Du är så vacker, sa Niall.
- Du är, sa jag.
Han kysste mig och det blev sedan till hångel.
- Skaffa ett rum, sa Liam
Jag kände att jag rodnade men som tur va så såg inte killarna det.
Dom hade enats om att se Abduction med Taylor Lautner. Jag hade sett den filmen ett antal gånger och den är ganska bra.
"piip"piip" det var min mobil som vibbade till. Jag kollade på displayen och såg att det var Emelie, en bra kompis till mig hemma i sverige.
- Hej gumman, hur är det? kram Emelie
- Hej sötis, det är bra, jag är i London just nu på semester men jag kommer hem i morgon för att i övermorogon är det ju begravning för Linda och Lisa. Kram Bella
- Aha, jag ska också dit.. Det är bra med mig med. Saknar dig Bella.
- Saknar dig med Emelie men vi kan väl ses i övermorgon?
- Absolut kram

vi satt och sms:ade ett tag och det var skönt att prata med henne. Vi var jättebra kompisar men på någon vis så gled vi isär och prata inte så mycket med varandra.
- Killar, vi måste sova nu för att orka upp imorgon för att åka till flygplatsen, sa jag.
-Mmm.. aa.. okejj då, sa dom nästan i kör.
Zayn, Harry, Louis och Liam sov på madrasser bredvid sängen medans Niall sov brevid mig i sängen.
- Godnatt, sa jag
- Godnatt Bella, fick jag tillbaka.
Jag somnade ganska snabbt därefter och den natten drömde jag om Linda och Lisa. Den dagen då vi skulle åka till Stockholm och kolla på Eric Saade konsert och det var den dagen som mamma tod det fina kortet på oss tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0