Stole my heart. del 17

previous:
Jag avslutade konversationen och gick sedan upp på mitt rum. jag tog av mig klänningen och hängde in den i min walk in closet sedan gick jag in på toaletten och tvättade bort allt smink innan jag gick och la mig. "piip""piip" Det var min mobil som plingade till. Jag kollade på displayen och såg att det var Niall som hade skickat ett sms till mig.
- sov gott min prinsessa xx din prins
Jag log åt sms:et, hur kan man bli så underbar som han.
- aww va gullig du är, sov gott du med min underbara prins xx din prinsessa
Jag la mobilen på det lilla bordet som stod bredvid sängen och sedan somnade jag mjukt.




Jag vaknade av att någon satt och buttade på mig. Jag blev lite förvånad när jag fick se vem det var.
- Godmorgon sömntuta, sa Niall och böjde sig framåt och  pussade mig i pannan
- Godmorgon, sa jag.
Jag sträckte på mig och kollade på klockan och den var bara 11.
Jag gick in på toaletten och borstade tänderna och sedan satte jag upp håret i en hästsvans och sedan satte jag på mig ett par mjukisbyxor. När jag kom ut från toaletten så hade Niall lagt sig i min säng.
- Ska vi kolla på en film? sa jag
- Aah visst , sa Niall och log.
Vi kollade på Dagboken, jag värkligen älskade den filmen. Sedan kröp jag ner bredvid Niall och drog sedan täcket över oss.
Han la sin arm bakom min nacke och jag lutade mitt huvud mot hans bröst.
- Jag hör dina hjärtslag, sa jag och log
- Vet du?, sa han och jag kollade upp på honom och mötte hans underbara ögon.
- Nää, vadå, sa jag
- Att dom hjärtslagen slår för dig, sa han och log och sedan kysste han mig.
- du är så underbar, sa jag.
När vi hade sett typ hälften av filmen så kommer Sofie och Oskar inspringande i rummet. Dom ställer sig bredvid sängen och kollar på oss.
- Vad vill ni?, sa jag och Sofie sträckte fram en tidning till mig och när jag såg vilka som var på framsidan så blev jag chockad och det blev även Niall.
- Tack ni kan gå nu, sa jag och dom börjar jaga varandra ut genom rummet.
Det var Niall och jag som hade hamnat på framsidan när han kysser mig igår kväll.
- Bella det är såhär det kommer bli, sa Niall med sorgsen blick.
Jag tog hans hand.
- Niall lyssna, jag skiter i alla papparatzis för så länge som jag får vara med dig så är allt perfekt för mig, sa jag. Han lyste upp i ett leende och kysste mig sedan.

Dagen därpå:

Niall hade sovit över hos mig inatt och idag skulle vi alla 6 hitta på något.  Niall låg fortfarande och sov medans jag stod nere i köket för att fixa frukost. Mamma, pappa och Sofie var inte hemma för dom skulle åka på något nöjesfält med Sofie och skulle inte komma hem förrän sent. Jag hör ytterdörren öppnas, jag vänder mig  hastigt om och möts av 5 killar som kliver in.
- Heej killar, sa jag och fick en stor gruppkram
- Vart är Niall någonstans?, sa Louis
- Han ligger fortfarande och sover, sa jag
- Men då måste vi ju väcka honom och det gör vi med ett kallt vattenglas och vet ni vad jag ska göra med det? Jo jag ska hälla det över honom, sa Louis med sånhär konstig röst och vi andra stod bara och skratta åt honom.
jag hade gjort pannkakor så vi alla satte oss vid bordet medans Louis tog ett stort vattenglas och gick upp till mitt rum. Tillslut hörde man att Niall skrek och Louis skrek "gooodmoooorgooon Niiiiaaaall". Sedan kunde man höra att dom började springa, det lät som två elefanter som kom nerfarande från trappan.
- Louis I'm gonna kill you, sa Niall
- hahaha good Luck, sa Louis och stod bara och skrattade.
jag kunde inte undgå att inte kolla på niall som bara stod där i ett par chinos. Gud va fin han är.  Niall gick och torkade sig och kom sedan in i köket igen men den här gången hade han en t-shirt på sig. Nu satt vi alla och åt av mina goda pannkakor.
- Killar, imorgon ska vi dra till sverige på Lisa och Lindas begravning, sa jag och kollade ner på mina pannkakor.
Niall tog min hand och han behövde inte säga något för man kunde se det i hans ögon.
- 1,2,3 Vad ska vi göra idag då?, sa Louis, Harry, Liam och Zayn i kör. Jag och Niall satt och skratta åt dom.
- Hmm jadu, Jo nu kom jag på en ide. Kan vi inte åka London Eye?, sa Niall.
- Joo det gör vi, sa Louis.
- Hey boys,. jag är jätterädd för höjder, sa jag
- Det är lugnt inget kommer hända när du har oss med oss, sa Harry.
- ehm okejj, sa jag.
När vi kommit till Londom Eye så tänkte jag för mig själv vadfan ger jag mig in på!?
Vi fick en egen "korg" att vara i. Jag satte mig på golvet och skaka, jag vågade inte ens kolla ut men killarna stod vid fönstret och kolla på den fina utsikten tills jag känner en hand på min rygg.
- Kom nu snygging, ställ dig upp, sa Niall.
- Jag vågar inte,sa jag .
- jag lovar att inget kommer hända, sa han och jag kollade in i hans ögon och jag kunde bara inte säga nej.
- Ah okejj då, sa jag
när jag ställt mig upp så kramade jag direkt om honom så la jag mitt huvud mot hans bröst och blundade.
- Kolla nu, sa han..
Jag kände att mina ben skakade men vafan kommer hända egentligen tänkte jag. Aja man lever bara en gång så jag öppnade ögonen och jag möttes av världens finaste utsikt.
- Gud va vackert det är,sa jag och killarna instämde.
- men du är vackrare, sa Niall och jag kände att jag rodnade.
- Nää men du är, sa jag. Vi fick ögon kontakt och jag blev helt knäsvag, dom var så sjukt underbara. Han lutade sig frammåt och kysste mig mjukt på munnen. Den här kyssen var speciell. Det kändes som om tiden stannade till att det bara var jag och han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0