Stole my heart. del 16

previous:
Allt var så underbart. Vi skulle precis gå in men Niall tog tag i min hand och kramade om mig och viskade i mitt öra " jag älskar dig Bella" och sedan kysste han mig mjukt på läpparna.
- jag älskar dig med, sa jag och han sken upp i ett stort leende.
När vi kommit in så ställde vi oss bredvid Liam, Harry och Zayn. Det stod en kvinna och en man på en scen lite längre bort och dom skulle även berätta för oss vem av oss som hade blivit balens drottning och Kung.
- och kvällens vinnare är, sa kvinnan
Niall stod och kramade om mig bakifrån och la huvudet på mina axlar.




Niall hade nu ställt sig bredvid mig med hans ena hand på min höft.  Jag la min hand på hans och kollade på honom. Han var så underbar och hans ögon drunkar man bara i. Han kysste mig lite snabbt men den varade länge.
- Bella och Niall,sa kvinnan i mikrofonen på scen.
Jag blev helt chockad. Niall lyfte upp mig i en kram. Alla applåderade och det kändes som i en film.  När Niall hade släppt ner mig så kysste han mig och alla omkring  oo:ade. Han tog min hand och sedan gick vi fram till scenen.
- Hur känns det?, sa kvinnan?
- Det känns helt otroligt, sa jag
När hon pratat klart med mig så frågade hon Niall.
- Så Niall hur känns det?, sa hon
- Det känns helt underbart att stå här tillsammans med den finaste tjej som jag mött, sa Niall
Jag kände att jag rodnade. Kvinnan satte på mig tiaran och sedan satte hon på kronan på Niall.
- En stor applåd för Bella och Niall, sa mannen i mikrofån.
Att möta allas applåder var underbart och Niall vände sig om mot mig och kysste mig.
När vi kommit fram till killarna igen så stod Louis där med en tjej.
- Grattis, sa killarna i kör och sedan fick vi båda en varsin kram av dom.
- Bella det här är Eleanor, sa Louis. Jag vände mig om och mötte en söt tjej som värkade jättetrevlig.
- Hej Eleanor, Jag är Bella, vi hälsade på varandra.
- Vi kommer säkert bli jättebra kompisar, sa Eleanor
- Det tror jag med, sa jag och log.
När balen var slut så åkte vi alla hem.
Killarna bodde i samma hus. Det var ganska stort också men det var väl inte så konstigt om det bor 5 killar där, och det bästa av allt är att det bara är typ 100 meter ifrån mitt hus.
- Jag kan följa dig hem, sa Niall.
- Visst om du vill det, sa jag.
Vi gick och pratade och skrattade. När vi kommit fram till min trappa så sa Niall
- Jag hade värkligen jättetrevligt ikväll, sa han och log
- Det hade jag också, sa jag och log tillbaka.
Han la sin ena hand på min höft och den andra om min nacke och sedan böjde han sig fram och kysste mig.  Det blixtrade till och vi avbröt den.
- Fan också, Sa Niall.
- Niall, det är lugnt. Om vi ska dejta så är det såhär det kommer bli och jag bryr mig inte för jag älskar värkligen dig, sa jag. Niall tittade upp på mig med ett leede.
-Är du säker, papparatzis kan vara jobbiga, sa Niall och såg orolig ut.
- Ja jag är säker, vi fixar dethär tillsammans, sa jag.
- Du, jag måste gå hem nu men vi ses i morgon, sa Niall.
- Klart vi gör, sa jag och vi möttes i en kyss.
När jag kommit in så satt mamma, pappa och Sofie vid tv:n.
- Hur var det, sa Mamma.
- Det var jättekul, jag och Niall vann också, sa jag
- Gud va roligt gumman, sa mamma och pappa i kör.
Sofie låg och sov tydligen så vi fick inte vara för högljudda.
- Du och Niall verkar gilla varandra, jag såg er utanför, sa mamma
- Ehm jasså, ja vi typ dejtar, sa jag och rodnade.
- va kul för er, sa mamma.
Jag avslutade konversationen och gick sedan upp på mitt rum. jag tog av mig klänningen och hängde in den i min walk in closet sedan gick jag in på toaletten och tvättade bort allt smink innan jag gick och la mig. "piip""piip" Det var min mobil som plingade till. Jag kollade på displayen och såg att det var Niall som hade skickat ett sms till mig.
- sov gott min prinsessa xx din prins
Jag log åt sms:et, hur kan man bli så underbar som han.
- aww va gullig du är, sov gott du med min underbara prins xx din prinsessa
Jag la mobilen på det lilla bordet som stod bredvid sängen och sedan somnade jag mjukt.


förlåt för dålig uppdatering men nu är äntligen kapitel 16 ute :D
kommentera och säg vad ni tycker !:)

Kommentarer
Postat av: Jacke <3

Jättebra! MERA ! :)

2012-06-03 @ 22:48:30
Postat av: Wilma

MEr, jätte bra!

2012-06-04 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0