Stole my heart. del 9

previous:
Jag har nyss stigit ur duchen.
Jag virade in mig i en vit handduk och gick sedan ut.
När jag kommit ut så möttes jag av fem visslande killar och som även satt och stirrade på mig.
- Back of boys, shes mine, hörde jag Louis säga och jag rodnade.
Jag gick in i min walk in closet, jag tog ett par trosor och en stor tröja och ett par mjukisbyxor och gick sedan in på toan igen.
Jag satte på mig kläderna och när jag kom ut igen så möttes jag av en kram.




Det var ju såklart Louis som mötte mig med en kram.
- Har  ni fixat popcorn killar? sa jag, dom kollade på varandra innan jag fick ett svar.
- Ehm ne-ej, stammade Niall fram.
- Men Niall då kan ju du och Liam gå ner och fixa det så väljer vi film så länge och glöm inte att ta med er något att dricka upp.
När dom sprungit ner så valde Zayn, Harry och Louis film medans jag satte mig i sängen. Jag satte mig i mitten.
Dom hade lite svårt med att komma överens om vilken film dom skulle välja men tillslut så kom dom äntligen överens.
- Den här tar vi, sa Harry.
- Jaså du, vilken blev det  då?, sa jag.
- Psalm 21, svarade Zayn
- Men det är ju en skräckfilm ju och jag seriöst hatar skräckfilmer, sa jag.
- Du behöver inte vara rädd älskling, sa Louis och satte sig bredvid mig i sängen.
- Det är tur att jag har dig, sa jag och han kysste mig mjukt på munnen.
- Så vilken film blev det?, skrek Niall när han och Liam kommit in i rummet.
- Psalm 21, sa Harry
- JAAA SKRÄCKFILM, skrek Liam och vi skratta åt honom.
Niall kom och satte sig i sängen bredvid mig så nu har jag både Louis och Niall bredvid mig.
Zayn hade precis satt på filmen och Harry gick och släckte ljuset och stängde dörren så det blev helt kolsvart inne i rummet och sedan gick dom och satte sig i rad i sängen bredvid oss andra.
Vi satt ganska tätt ihop i sängen så alla skulle se bra.
Jag skrek väl lite då och då men det gör jag alltid på skräckfilmer så det var inte direkt något nytt.

Nialls perspektiv:
När jag och Liam hade kommit in i rummet hade dom andra redan valt film och det blev Psalm 21. Jag älskar skräckfilmer.
Jag satte mig i sängen bredvid Bella medan Zayn satte på filmen och Harry släckte och stängde dörren så det var helt svart i rummet.
Zayn satte sig bredvid mig och bredvid honom satte sig Liam och bredvid honom satt Harry.
Vi la ett täcke över oss och filmen började.
Bella skrev väl lite då och då och jag log för mig själv, hon va så fin.
Niall sluta tänkte jag för mig själv.
Jag kände att någon tog min hand under täcket och det var Bella. Jag blev varm i hela kroppen. Vafan händer med mig? Hon är Louis tjej så back off.
Börjar jag få känslor för Bella?

vad kommer hända? börjar Niall få känslor för Bella`?
det får ni reda på i nästa kapitel

Kommentera vad ni tycker.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Great! :D

2012-04-28 @ 20:36:47
Postat av: Malin

Jättebra ! :)

2012-04-28 @ 21:33:11
Postat av: Mimi

Mer! :D

2012-04-28 @ 22:14:28
Postat av: Wilma

Meeeeeeeeeeer snälla skriv mer,den är as bra skriiiiiv meeeer snälla !

2012-04-29 @ 09:28:03
Postat av: Lisa

jättebra!! mer :D

2012-05-01 @ 13:28:39
Postat av: felicia♥

mer, men skriv lääängre!!

2012-05-30 @ 18:48:35
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0