Stole my heart. del 7

previous:
- Aww hon rådnar, sa Zayn
Louis börjde sig fram och viskade i mitt öra
- Jag älskar tjejer som rådnar, och började såklart att råda ännu mer.
Vi gjorde oss iordning för att sova och inte långt därefter så hade vi alla somnat.
"vi kommer och tar dig inatt, allt är ditt fel. Vi kommer att hämnas på DIG "



Jag satte mig hastigt upp i sängen, det var en mardröm och jag pustade ut men jag kallsvettades.
Jag gick försiktigt ur sängen så inte Louis och dom andra killarna skulle vakna.
Jag gick in på toan och ställde mig framför handsfatet och kollade mig i spegeln.
Jag vred på kranen och formade händerna som en skål och blötte ansiktet och torkade
mig sedan med en handuk.
jag satte mig ner på golvet.
Det var lite kallt för jag hade bara en stor tröja på mig.
- Är det här du är? det var Louis.
Gud va snygg han är och han hade ingen tröja på sig bara ett par byxor.
- Mm, jag vaknade av en mardröm, sa jag.
Han satte sig på golvet brevid mig, han tog min hand och sa
- Allt kommer att bli bra, jag och dom andra killarna kommer finnas här för dig.
- Tack för allt, sa jag och kramade honom.

Louis perspektiv:

Jag vaknade och märkte att Bella inte var här.
Jag gick upp och gick mot toaletten och där satt hon på golvet.
Jag satte mig bredvid henne.
Vi pratade ett tag och jag sa till henne att allt kommer att bli bra.
Hon kramade om mig och jag blev alldeles varm inom mig, jag har kramat många tjejer förut men den här var speciell.
Jag ställde mig upp och tog hennes hand och sedan gick vi in och la oss igen.

Bellas perspektiv:

Han ställde sig upp och tog min hand och sedan gick vi och la oss.
Jag gillar honom värkligen, han är så snäll och snygg dessutom.
- Godnatt Bella, sa han och gav mig en liten puss på kinden, jag rodnade såklart men som tur va så är det mörkt i rummet.
- Godnatt Louis, sa jag och hav han en kram till.
Vi somnade kort därefter.

Dagen därpå:

Klockan var 10:05 och jag hade nyss vaknat, jag satte upp håret i en slarvig knut.
Killarna sov fortfarande.
Tyst gick jag ut ur rummet och stängde dörren efter mig.
När jag kommit ner i köket så satt mamma och pappa vid bordet, jag såg att mamma gråtit och även pappa och det hade ju jag också gjort.
- Innan ni säger något så vill jag inte prata om det som hänt, det är bara jobbigt, sa jag.
Jag vände mig om då pappa sa
- Vi ska ju vara här över sommarlovet som du redan vet men vi berättade inte att vi ska ha huset för oss själv.
- För oss själva? sa jag
- Japp, enda själet att vi åkte hit var att passa huset åt Klara och John för dom ska åka på semester över sommaren eller ja dom åkte för en timme sedan.
- Skönt, men vart har dom åkt någonstans? sa jag.
- Paris, svarade mamma.
- Aha ok, sa jag.
- Vi åker och handlar och vi vet inte riktigt hur länge vi blir borta och Sofie följer med oss, sa mamma.
- Okej hejdå, sa jag.
Jag hörde att dom gick ut och dörren smällas igen.
Jag gjorde pannkakor till frukost och la dom på en tallrick när dom var färdiga.
- Godmorgon Bella.
Jag vände mig om och där står Liam och Niall nyvakna i bara byxor.
Jag kom på mig själv med att jag kollade på deras magar men dom märkte inget.
Godmorgon killar.
- PANNKAKOR, utbast Niall och jag och Liam stod där och skrattade.
Vi tog med oss tallrikar, bestick, glad och juice ut och satte oss på verandan och när vi precis satt oss ner så kommer det 3 nyvakna killar till i bara byxor.
Jag fick värkligen anstränga mig att inte kolla på deras magar, jag menar här satt jag med 5 jättefina killar och dom gör det bara svårare genom att inte sätta på sig en tröja men jag ska inte säga något för jag har bara en stor tröja på mig som gick precis nedanför rumpan på mig.
-Godmorgon sleepyheads, sa jag och vi andra fnissade.
- Godmorgon på er med, sa dom i kör.
Vi åt och pratade och skrattade imellanåt.
Dom vär värkligen helt underbara allihopa.
När vi alla ätit upp så gick vi in med disken.
- Kom killar så spelar vi fotboll på bakgården, skrek Liam
Killarna sa tack för frukosten sedan gick dom och spela, alla förutom Louis som följde med mig in i köket och ställde sig bredvid mig med en hand på min höft.
Jag log lite smått.
Jag kollade in i hans underbara ögon och han sa
- Bella jag skulle vilja prata med dig.


Wohoo nu ni börjar det hända grejer. Vad är det Louis vill prata med Bella om? Det får ni reda på i nästa kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0