Stole my heart. del 4

previous:
Kunde detta vara sant? jag nöp mig själv lite diskret i armen för att se om jag drömde men det gjorde jag inte.
Han satte sig på en stol framför mig och då visste jag att det var han, just han Niall Horan i One Direction som satt framför mig.






- Maten är klar.
Det var Klara som ropade innifrån köket.
Vi gick alla och tog oss mat och Niall stod bakom mig, jag började le lite smått för mig själv.

20 minuter senare

Vi hade alla ätit upp.
Jag satt helt fokuserad och kollade facebook på mobilen.
- Vi hälsade aldrig.
Jag kollade upp och såg då att det var Niall som hade sagt det.
- Oj förlåt vad sa du?
- Vi hälsade aldrig på varandra, sa han med ett leende
- Oj förlåt, jag heter Bella.
- Fint namn, sa han med ett ännu större leende och jag kände att jag rodna lite smått.
Vi satt och prata ganska länge tills mamma säger
- Bella kan inte du sjunga och spela något för oss?
- spelar du och sjunger? det var Niall som sa det.
Jag visste inte vad jag skulle svara, jag menar hallå tänk om dom tycker att jag sjunger dåligt.
- Ehm ibland, fick jag fram som svar.
- Gå upp på ditt rum och hämta gitarren, sa mamma
Jag ställde mig upp och gick in då jag märkte att Niall var tätt efter.
- Jag tänkte att jag följer med om det är ok?
- Klart det är, men jag har inte hunnit att få iordning på mitt rum än så det är lite stökigt.
- Hehe det gör inge.
Vi gick in på rummet, tog gitarren och gick ner igen.
- Hur länge har du spelat? frågade Niall
- Sedan jag gick i 4:an och jag har nyss gått ur 9:an
- Aha okey, själv har jag spelat gitarr sedan jag gick i, hmm jag kommer inte ihåg riktigt vilken klass jag började men det är länge iallafall.
- Okey, sa jag och log lite lätt
Jag satte mig på en stol och började spela Why am I crying av Molly Sanden.

Niall´s perspektiv

Hon satte sig ner och började spela en låt som jag inte kände igen men den var ganska bra.
Hon var ju riktigt duktig och hon är ju ganska söt också.
Det vibrerade i fickan, jag tog upp mobilen och såg att det var ett sms från Zayn.
- Tja bro, vart är du?
- Tja mannen, Jag är med mamma och pappa till ett par kompisar. Johan och Klara heter dom + att det är typ 4 till här som ska stanna över sommaren tror jag.
- Aha men är det lugnt om vi kommer eller?
- Det är det säkert.
- Kommer om en halv timme då.

Bella´s perspektiv

Jag hade nyss spelat klart och typ alla applåderade och sa att jag var duktig m.m.
- Är det ok om dom andra killarna kommer? Det var Niall som fråga
- Ja det går jättebra, svarade Klara.
Jag satt helt chockad, menade han dom andra killarna i One Direction.
- Ehm Niall, jag är tvungen att fråga dig en sak.
- Visst.
- Dom "andra killarna" vilka är dom?
- Harry, Louis, Liam och Zayn.
- Ehm okej, sa jag med ett leede
Jag tog med mig gitarren och gick upp till mitt rum.
Jag kan inte fatta det, jag ska få träffa dom andra killarna i One Direction och dom kommer hit, och inte nog med det, jag har ju tillbringat i stort sett en halv dag tillsammans med Niall Horan.
Jag väcktes ur mina drömmar är dörren in till mitt rum öppnades.



kanske inte det bästa kapitlet men vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yeyy, mer :D

2012-04-12 @ 16:15:24
Postat av: Rebecca

Jätte bra, mer!:)

2012-04-12 @ 16:38:24
Postat av: felicia

bra, men längre delar! :)

2012-05-30 @ 18:19:38
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0