Stole my heart. del 3

previous:
Jag tog en snabb dush efter den lindade jag in mig själv i en lila handuk och gick sedan och kollade vad jag skulle ha på mig.
Det fick bli en vit sommarklänning som jag bara använt en gång tidigare och det var på mammas 40 års kalas.
Jag tog med mig klänningen och även underkläder och la det på sängen när jag hör dörren in till mitt rum öppnas
.



Jag vände mig hastigt om och som tur va så hade jag inte hunnit att ta av mig handduken.
- Hur går det gumman?
Phu det var bara mamma.
- Det går bra, du btw vet du hur många det är som kommer sedan?
- Det är ett par och deras son som kommer. Hurså?
- Ok, nä jag bara undrade.
När mamma gått ner igen för att hjälpa till med maten så gick jag och satte på mig ett par vita trosor och även en vit bh så det inte skulle synas igenom klänningen.
Efter det fönade jag håret och sminkade mig litegrann.
"piip piip"
Det var mobilen som plingade.
Jag gick till det såkallade databordet som min mobil låg på.
Det var ett sms ifrån Lisa.
-Hej sötnos!^^ Hur har du det i London? Saknar dig! kram Lisa
- Hej gumz!^^ Det är jättebra och allt är jättefint, ska snart äta mat tillsammans + att det kommer tre till. Saknar dig mää ju!! kram
- Aha okey, du får ha det så trevligt. btw Linda hälsar xx
- Ska försöka med det, du får hälsa tbx xx
Jag la ifrån mig mobilen när jag hör ytterdörren nere öppnas.
- Bella dom har kommit.
- Jag kommer .
Jag gick ut ur rummet och ner för trappan.
- Det här är vår dotter Bella.
-Hej Bella, roligt att träffas. Jag heter Karin och det här är min man Lars.
- Roligt att träffa er med.
Jag gick in i köket och tog mig ett vattenglas när jag hör mamma fråga Karin.
- Skulle inte ni vara tre?
-Jo det stämmer men Niall kommer sedan.
- Jaha okey.
Vi gick alla ut på verandan och satte oss och fika och pratade om allt mellan himmel och jord tills jag hör ytterdörren smällas igen.
Jag vände mig om och då fick jag se vem det var.
jag tänkte för mig själv det kan inte vara sant.
- Hej allihopa förlåt att jag är sen men jag var tvungen att fixa en grej först.
Mamma svarade
- Åh hej, det är lugnt.
- Jag heter Niall förresten.
Kunde detta vara sant? jag nöp mig själv lite diskret i armen för att se om jag drömde men det gjorde jag inte.
Han satte sig på en stol framför mig och då visste jag att det var han, just han Niall Horan i One Direction som satt framför mig.



Ojoj nu börjar det hända lite grejer..  vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Meera! :D

2012-04-11 @ 22:33:49
Postat av: Emelie

Den är super :)

2012-04-12 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0