Stole my heart. del 2

previous:
Vi hade nyss checkat in våra väskor och inte många minuter senare så satt vi i planet på väg till London.
Känskan var obeskrivlig, jag hade aldrig varit i London tidigare så det skulle bli så spännande.
Jag satt och dagdrömde som jag alltid gör tills jag väcktes ur mina drömmar av någon som sa "ursäkta"




Jag vände mig om och såg att det var flygvärdinnan.
- Får det lov att vara något?
- Ja tack, jag skulle vilja ha något att dricka
-Vatten?
-Ja det blir bra, tack.
När flygvärdinnan gått iväg så ser jag att både mamma, pappa och Sofie sov.
Jag suckade för mig själv, att flyga var inte det bästa jag visste direkt.
- Här är ditt vatten
- Tack så mycket
Jag skröv upp korken och började dricka, jag kände det kalla vattnet rinna ner i strupen och jag rös till.
"Lystring alla passagerare, vi ska snart landa i London så var vänlig och sätt på er säkerhetsbältena"
Vi gjorde som dom sa och sedan kollade jag ut genom det lilla fönstret.
Det var helt fantastiskt, att jag och min familj skulle få tillbringa sommaren här i London var fantastiskt.


2 timmar senare

Nu satt vi i en taxi på väg till morbror John.
Jag hade en massa fjärilar i magen.
Taxin stannade utanför ett vitt hus, det var lagom stort och  det var ganska fint också.
Jag tog mina väskor och det gjorde dom andra med och sedan åkte taxin iväg.
-ÄNTLIGEN ÄR NI HÄR!!!!
Jag fick ett stort leende på läpparna och släppte väskorna och vi möttes i en kram.
John kramade dom andra också sedan gick vi in.
- Det här är min tjej klara
Vi handhälsade med varandra och sedan visade John vad jag skulle ha för rum.
Vi gick uppför en trappaoch sedan in i ett rum som var ganska stort.
- Det här rummet får du ha Bella
- Skojjar du eller? det var det enda som jag fick ur mig
- Hoppas du gillar det?
- Gillar det, jag älskar det!
-Hehe va bra, du kan väl gära dig iordning och fixa lite för vi ska äta om ca en timme och vi har bjudit hit lite folk.
- Aha okey,
Jag kollade igenom rummet och jag upptäckte att jag hade en egen toalett och även en egen walk on closet.
Jag är i himmelriket tänkte jag för mig själv.
Jag tog en snabb dush efter den lindade jag in mig själv i en lila handuk och gick sedan och kollade vad jag skulle ha på mig.
Det fick bli en vit sommarklänning som jag bara använt en gång tidigare och det var på mammas 40 års kalas.
Jag tog med mig klänningen och även underkläder och la det på sängen när jag hör dörren in till mitt rum öppnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0