Stole my heart. del 20

Previous:
- Älskling vi är framme nu, sa Niall och pussade mig på pannan
Jag kollade upp och sträckte lite på mig och sedan kollade jag på Niall som satt och log.
- Vad ler du för?sa jag.
- Du är så söt när du sover, sa Niall
jag kände att jag rodnade lite sött. Han böjde sig frammåt och kysste mig mjukt.
Det var ganska skönt för att vi bor lite utanför så vi bor liksom inte mitt i city, skönt att ha bakgård och så.
Vi gick in i huset och jag och grabbarna gick upp på övervåningen.
- Här är gästrummet som ni killar ska få vara i om det är ok? sa jag
- Absolut, sa dom alla i kör.
- Men jag kan väl få sova hos dig?, sa Niall och gjorde puppy face.
- Klart du får, sa jag
När vi lagt ifrån oss alla väskor så visade jag killarna runt i huset.
"piip"piip" min mobil plingade till, det var ett sms.
 


Jag tog upp min mobil som låg i fickan. Det var ett sms från Martina.
-Hej Bella. Har ni kommit hem? kram
- Hej Martina. Japp vi har nyss kommit hem. Kram
- Gick flygresan bra?
- Ja den gick jättebra, är lite trött bara.
- Förstår det men du och dom andra får vila lite så ses vi imorgon. Kommer förbi en sväng imorgon.
- Vi får väl göra det. Då ses vi då.
Jag och killarna gick ner till köket där mamma,pappa och Sofie var. Jag berättade att Martina kommer en sväng imorgon och tydligen så hade hon hört av sig till mamma också för hon sa att hon redan visste det.
Niall kom och kramade om mig bakifrån och pussade mig lite lätt på kinden och jag log.
- Så vad vill ni göra killar?
- Vet inte, bara slappa och kanske kolla på en film? eller vad tycker ni? sa Harry
- Visst, sa Liam och vi andra instämde.
Vi började gå uppför trappan med Louis i täten och tätt efter var Harry och vi andra gick mer eller mindre i en klump.
Jag kom på att det sitter ju posters på killarna uppe på väggarna för jag hade inte planerat att dom skulle bli med mig hem till sverige och inte minst att dejta en av dom.
- Ehm Boys, när ni kommer in i rummet så kommer det att sitta posters på er uppe på väggarna.
Dom flinade åt mig.
- Det gör inget men du måste ju erkänna att det är bättre att ha oss här än att ha oss på en bild på väggen, sa Zayn och vi andra skrattade.
När vi kommit in i rummet så kände jag bara att nu är jag hemma. Killarna stod och kollade på en stor poster på dom och jag kunde inte låta bli att le.
- ni kan få välja film om ni vill? Dom finns i den högra lådan på tv:bänken.
- Visst, sa dom ikör.
Jag fick syn på bilden som stod inramad i en silver ram på skrivbordet och jag kände att ögonen började vattnas.
Det var en bild på mig, Linda och Lisa från förra sommaren på stranden. Jag tog upp ramen och höll den i handen och sa tyst för mig själv "jag saknar er" och nu rinner tårarna. Niall kom fram till mig och gav mig en kram och viskade " det kommer ordna sig ". Jag är så tacksam att jag träffade så underbara personer som Louis, Liam, Harry, Zayn och Niall.
Jag satte ner fotot på skrivbordet igen och torkade tårarna.
- Vad har ni valt för film?
-  Transformers, sa Liam
Vi satte oss i sängen och Niall hade sin arm runt mig och efter halva filmen så somnade jag.
 

vad tycker ni? Har inte uppdaterat här på jättelänge och jag ber om förlåtelse för det men jag har helt enkelt inte hunnit med pga skola m.m
 
 
 

RSS 2.0